Köpvillkor

Företagsinformation:
Vår webbplatsadress är: https://traneskog.se.
Ansvarig: Zabina Traneskog
Traneskog i Katrineholm AB Orgnr: 559168-7008 
Adress: Köpmangatan 14, 641 46 Katrineholm
Registrerad företagsadress: Juph Förvaltning AB, Box 2015, 641 02 Katrineholm

Besöksadress:
Köpmangatan 12
641 30 Katrineholm
Orgnr: 559168-7008
Telefon: 0150-50540
Mail: zabina@traneskog.se

Kontakta oss vid frågor om våra köpvillkor Vi kan komma att göra ändringar i våra villkor. Villkoren finns alltid här på https://traneskog.se/köpvillkor/ Om du är under 18 år måste du ha målsmans tillstånd för att handla hos oss. När du handlar via Internet gäller konsumentköp- och distansavtalslagen. Denna lag skyddar dig som konsument när du genomför köp på distans. Läs mer hos Konsumentverket. Alla bedrägeriförsök polisanmäls och vi förbehåller oss rätten att häva ett köp om bedrägeri misstänks.
Vi använder oss av Klarna som erbjuder flera betalsätt genom Klarna Checkout, läs mer nedan. Efter identifiering och riskbedömning visar Klarna Checkout de betalningsalternativ som kan erbjudas dig. Vilket betalningsalternativ du än väljer så är Klarna eller någon av Klarnas samarbetspartners den som hanterar betalningstransaktionen medan själva köpet av varan eller tjänsten görs direkt av butiken. Produkt- eller tjänstespecifika frågor ska därför riktas direkt till butiken. Aktuella betalningsalternativ som för närvarande kan komma att erbjudas genom Klarna Checkout är faktura, kontokredit, kortbetalning eller direktbetalning via bank. Faktura ligger som förvalt betalningsalternativ. Se: https://cdn.klarna.com/1.0/shared/content/legal/terms/39396/sv_se/checkout  (Länken öppnas i nytt fönster) för kompletta villkor gällande Klarna Checkout.
Vi använder oss av Klarna som erbjuder flera betalsätt genom Klarna Checkout, läs mer nedan. Efter identifiering och riskbedömning visar Klarna Checkout de betalningsalternativ som kan erbjudas dig. Vilket betalningsalternativ du än väljer så är Klarna eller någon av Klarnas samarbetspartners den som hanterar betalningstransaktionen medan själva köpet av varan eller tjänsten görs direkt av butiken. Produkt- eller tjänstespecifika frågor ska därför riktas direkt till butiken. Aktuella betalningsalternativ som för närvarande kan komma att erbjudas genom Klarna Checkout är faktura, kontokredit, kortbetalning eller direktbetalning via bank. Faktura ligger som förvalt betalningsalternativ. Se https://cdn.klarna.com/1.0/shared/content/legal/terms/39396/sv_se/checkout (Länken öppnas i nytt fönster) för kompletta villkor gällande Klarna Checkout.
Om du ångrar ditt köp eller någon produkt från din beställning måste du låta oss veta detta inom 14 dagar efter att du mottagit de aktuella produkterna, detta i enlighet med Distansavtalslagen Lämpligtvis sänder du ett mail till zabina@traneskog.se så får du information om hur du går vidare med din retur. För att din retur ska bli godkänd måste produkten vara obruten, oanvänd och finnas i originalförpackning med tillhörande emballage. Öppnade eller använda smink, hårvårds- och hygienprodukter återtas inte av hygieniska skäl. På detta sätt kan vi garantera att alla våra kunder köper en orörd och fräsch produkt. Du som kund ansvarar för risken vid returfrakt, vilket bland annat innefattar risken för att produkten skadas eller kommer bort under frakten tillbaka till oss. Paketera väl. Du kan alltid returnera varor på TRANESKOG i Katrineholm.